کارنت پلاس

کمپ ترک اعتیاد کوهیار شعبه 1

معرفی کمپ ترک اعتیاد کوهیار شعبه 1

تاریخ انتشار: 2 ماه پیش

کمپ ترک اعتیاد کوهیار شعبه 1
کوهیار یک کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران است که از بهترین پزشکان برای دوران سم زدایی و ویزیت های دوره ای استفاده میکند تا بیماران کمترین مشکل ممکن را در هنگام درد تحمل کنند. استفاده از استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی و امکانات تفریحی به جذابیت این دوره خواهد افزود. منوی باز غذایی و تغذیه مناسب، ورزش های دوره ای به سلامتی و بازتوانی بیماران کمک خواهد کرد. مرکز ترک اعتیاد کوهیار امکان پذیرش اجباری و تمایلی بیماران را فراهم کرده است. مددجویان در مدت اقامت در مرکز ترک اعتیاد، انواع پشتیبانی روحی و عاطفی و درمانی را دریافت میکنند. این موضوع سبب ترک راحت تر و گذراندن دوره به صورت علمی تر و بی خطر را برای آنها فراهم میاورد.
اطلاعات تماس

اشتراک گذاری:

ویرایش آگهی و اضافه کردن اطلاعات تماس

خدمات کمپ ترک اعتیاد کوهیار

کوهیار یک کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران است که از بهترین پزشکان برای دوران سم زدایی و ویزیت های دوره ای استفاده میکند تا بیماران کمترین مشکل ممکن را در هنگام درد تحمل کنند.

استفاده از استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی و امکانات تفریحی به جذابیت این دوره خواهد افزود. منوی باز غذایی و تغذیه مناسب، ورزش های دوره ای به سلامتی و بازتوانی بیماران کمک خواهد کرد.

مرکز ترک اعتیاد کوهیار امکان پذیرش اجباری و تمایلی بیماران را فراهم کرده است. مددجویان در مدت اقامت در مرکز ترک اعتیاد، انواع پشتیبانی روحی و عاطفی و درمانی را دریافت میکنند. این موضوع سبب ترک راحت تر و گذراندن دوره به صورت علمی تر و بی خطر را برای آنها فراهم میاورد.

 

کمپ ترک اعتیاد تمایلی در تهران با امکانات vip

با تمام وجودمان کوشیده ایم تا بهترین محیط را برای درمان اعتیاد را فراهم آوریم.

مرکز کوهیار به طور میانگین در هر سال پذیرای حدود 700 نفر از مراجعین به درمان اعتیاد میباشد؛ که تعداد زیادی از این افراد موفق به باقی ماندن در مسیر بهبودی شده اند.

 

کمپ ترک اعتیاد خصوصی اجباری با امکانات هتل 5 ستاره

از جمله امکانات تفریحی کمپ ترک اعتیاد اجباری کوهیار میتوان به : استخر، جکوزی، پلی استیشن، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، میز فوتبال دستی، بازیهای گروهی و تورهای دسته جمعی ۲۴ یا ۴۸ ساعته اشاره کرد.

تمامی مدد جویان به صورت هفتگی با روانشناس بالینی جلسه مشاوره داشته و توسط روانپزشک متخصص ویزیت میشوند.

اقامت در محیطی آرامش بخش

کمپ ترک اعتیاد 6 ماهه و یک ساله با موبایل و لپتاپ

گاهی اوقات بعضی از اعتیاد ها مانند شیشه نیاز به بستری طولانی تری دارند تا بیمار بتواند به شرایط مناسب برسد. از همین جهت بسیار مهم است که محل اقامت مددجو، محیطی جذاب با امکانت فراوان باشد.

در کمپ ترک اعتیاد خصوصی بیماران امکان استفاده از موبایل، لپ تاپ، تبلت و وای فای را به همراه استفاده اختصاصی از تلویزیون، گاز، یخچال، قهوه ساز و … را خواهند داشت.

روان درمانی اختصاصی

مرکز کوهیار جهت پیشگیری از عود و لغزش مجدد بیماران اقدام به برگزاری کلاسهای ماتریکس + آموزش مهارت های زندگی میکند تا ممدجویان با هویتی تازه به زندگی مجدد برگردند. شرح دوره اول به شکل زیر میباشد.

  • هفته اول : سالن سبز ترک اعتیاد ، آشنایی و شناخت با ترک اعتیاد
  • هفته دوم : گروه درمانی برای ترک اعتیاد
  • هفته سوم و چهارم : پیگیری مددیاران

 

هزینه کمپ ترک اعتیاد خصوصی تهران

هزینه کمپ ترک اعتیاد در تهران، یکسان نبوده و بر حسب امکاناتی که کمپ های ترک اعتیاد ارائه می دهند متغییر می باشد. کمپ های ترک اعتیاد به دو دسته رایگان و پولی تقسیم میشود.

در کمپ های ترک اعتیاد رایگان امکانات بسیار کمی وجود داشته و ممکن است، مدد جو را مورد آزار و اذیت قرار گیرد، اما در کمپ ترک اعتیاد کوهیار درقبال هزینه ای که از خانواده بیمار دریافت می شود به مدد جو خدماتی نظیر (گروه درمانی، روان درمانی و مشاوره فردی، مشاوره خانواده، آموزش مهارت های زندگی و دیگر امکاناتی بی نظیری) ارائه می شود.

هزینه کمپ ترک اعتیاد خصوصی تهران با توجه به امکانات و آپشن هایی که برای فرد بیمار خود نیاز دارید متفاوت میباشد. مدت زمان کمپ ترک اعتیاد اجباری یا اختیاری در هر دوره 21 روز میباشد. برای استعلام هزینه و قیمت کمپ ترک اعتیاد در تهران می توانید با مشاوران مرکز ترک اعتیاد خصوصی ما تماس حاصل فرمایید.

error: Content is protected !!