کارنت پلاس

کمپ ترک اعتیاد رهپویان بیداری

معرفی کمپ ترک اعتیاد رهپویان بیداری

تاریخ انتشار: 2 ماه پیش

کمپ ترک اعتیاد رهپویان بیداری
کمپ ترک اعتیاد خصوصی رهپویان بیداری با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی در زمینه خدمات ترک اعتیاد و درمان سوء مصرف مواد مخدر به صورت اختیاری و اجباری فعالیت می نماید . براین باوریم که اعتیاد یک نوع بیماری و کاملا قابل درمان است. نتیجه این باور پاک سازی و زندگی دوباره صدها بیماری می باشد که از این مرکز مرخص و اکنون دارای زندگی پاک و موفقی هستند
اطلاعات تماس

اشتراک گذاری:

ویرایش آگهی و اضافه کردن اطلاعات تماس

روش درمانی مرکز کمپ ترک اعتیاد رهپویان بیداری:

روش درمانی کمپ ترک اعتیاد رهپویان بیداری ما ترکیبی از روش های مشاوره و روان درمانی ، دوری از هر نو مخدر، روانکاوی و ایجاد انگیزش به زندگی پاک همراه با به کارگیری فعالیت های بدنی که در جهت دفع سریعتر سموم و ایجاد نشاط و شادابی بیمار، موثر است و همچنین مشاوره های خانوادگی جهت آموزش خانواده ها در ارتباط با فرد درمان یافته و همچنین بازسازی ساختار شخصیت کاذب فرد معتاد از طریق آموزش اصول و مهارت های زندگی فردی و اجتماعی است.

رویکرد اصلی مرکز ترک اعتیاد ما بر مشارکت با افراد بهبود یافته متمرکز است و از آنجا که هیچ فردی جز فرد درمان یافته نمی تواند بهترین انگیزه و راهنمای فرد بیمار باشد، بسیاری از راهنمایی ها توسط افراد درمان شده و موفق جامعه ارائه می شود. این مرکز با داشتن پزشک، روانشناس و مددیار ترک اعتیاد و مددیار خانواده دوره دیده و ارائه خدمات تخصصی به بیماران، بصورت کاملا حرفه ای اقدام به درمان بیماران می نماید.

برنامه درمانی ارائه شده به روش درمان غیر دارویی و تحت نظر پزشک، روانشناس و مددیار اعتیاد و خانواده انجام می گیرد. در این روش با درنظر گرفتن تمامی جنبه های بیماری اعتیاد ( جسمی، روانی و روحی) در دوره ای 20 الی 30 روزه (قابل تمدید به دوره های بیشتر)، بر روی بیمار درمان صورت می گیرد.

با در نظر گرفتن اینکه جنبه جسمی این بیماری کوتاه مدت بوده و پس از گذشت دوره ای کوتاه قابل درمان است، بیشترین کار درمانی بر روی جنبه های روانی و روحی بیمار متمرکز می باشد. با برگزاری کلاسهای آموزشی و مشاوره های فردی و گروهی در کنار بازتوانی جسمی بیمار در طی دوره بستری، فرد بهبودیافته پس از ترخیص، آماده زندگی بدون مصرف مواد مخدر در کنار خانواده و جامعه می شود و با آموزش های صورت گرفته آگاهی فرد در زمینه چگونه پاک ماندن و سالم زندگی کردن افزایش می یابد و در نتیجه درمان ماندگاری بسیار بیشتری دارد.

هزینه اقامت در کمپ ترک اعتیاد

هزینه اقامت و درمان به نوع و خدماتی که ارائه می گردد متفاوت است . هزینه کمپ ترک اعتیاد رهپویان بیداری ، طبق تعرفه سازمان بهزیستی در سال 1401، برای یک دوره 30 روزه حدود یک میلیون و هشتصد هزار تومان است . این هزینه شامل سه وعده غذایی و خدمات مشاوره و پزشک هم می باشد .

error: Content is protected !!