کارنت پلاس

کمپ ترک اعتیاد حیات نو

معرفی کمپ ترک اعتیاد حیات نو

تاریخ انتشار: 2 ماه پیش

کمپ ترک اعتیاد حیات نو
یکی از کامل ترین شیوه های ترک اعتیاد، گذراندن طول درمان ، در کمپ ترک اعتیاد است. در مرکز ترک اعتیاد حیات نو ، ما هرآنچه برای ترک بیمار در کمپ ترک اعتیاد، نیاز است فراهم کرده ایم. از مهمترین مزایای ترک اعتیاد در کمپ ، بودن در یک محیط امن و بدون دسترسی به هیچ ماده ممنوعه ای میباشد. وجود محیط آرام و بدون درگیری و استرس در مدت ترک ، بسیار مهم است و اکثر بیماران در محیط خارج ، با آن درگیر هستند. ما در این مرکز، با فراهم کردن محیط بدون درگیری روحی و عاطفی، سم زدایی ، فراهم کردن امکانات رفاهی و تفریحی مجاز ، محیط مناسب ترک اعتیاد را در داخل تهران و محله خوش آب و هوای شهران ، بنا کرده ایم. درنظر گرفتن هزینه های مورد تایید سازمان بهزیستی جهت هزینه کمپ ترک اعتیاد، ما را جزء کمپ های ترک اعتیاد ارزان اما با کیفیت قرارداده است.
اطلاعات تماس

اشتراک گذاری:

ویرایش آگهی و اضافه کردن اطلاعات تماس

بهترین کمپ ترک اعتیاد در تهران

ما در کمپ ترک اعتیاد حیات نو بهترین ها گردهم آورده ایم تا بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران را ایجاد کنیم. ما با سالها تجربه در درمان و بحث اعتیاد، تمام نیاز ها میشناسیم، به آنها اهمیت میدهیم، اولوین ها را اهمیت داده و هدف درمان و رسیدن به آرامش را هدف اصلی در مرکز قرار داده ایم.
تمامی مجوزهای لازم را تهیه کرده و زیرنظر و بازرسی همیشگی بهزیستی عمل میکنیم. هزینه کمپ ترک اعتیاد حیات نو همگی براساس تعرفه های سازمان بهزیستی تعیین میشود و بار مالی بر دوش بیماران و خانواده انها نخواهد بود. برگزاری جلسات بهبودی و آشنایی معتادین با این جلسات ، راه و روش جدیدی را برای آنها ایجاد خواهد کرد.
کتاب میخوانیم و سعی میکنیم بیماران را با آن آشنا کنیم. با بیماری اعتیاد. خانواده ها هم کنار ما هستند تا آموزش های لازم را فرابگیرند. نوع برخورد با یک بیمار که اهمیت زیادی در درمان ایشان دارد. ما در مرکز ترک اعتیاد حیات نو در کنار شما تا همیشه خواهیم بود

تجربه ی چندین ساله مددیاران کمپ ترک اعتیاد حیات نو در تهران، به همراه استفاده از پزشک مجرب و مشاور های شخصی و خانوادگی برای بیمار و خانواده ، درصد بالای موفقیت مددجویان ما را رقم زده است. مهمترین دلیل ارجح بودن این روش، حضور هم دردان با تجربه به عنوان خدمتگذار در کنار معتادین میباشد. تجربه های سالها پاکی ، بزرگترین گنج و آموزش برای مددجویان در این مرکز است. مرکز ترک اعتیاد حیات نو در تهران، با مجوز رسمی از بهزیستی ، به صورت کاملا علمی و اصولی ، آماده خدمت رسانی به مددجویان ترک اعتیاد میباشد.

کمپ ترک اعتیاد، محیط امن و دور از مواد برای ترک اعتیاد

امروز ، یکی از بزرگترین مشکلات گریبان گیر خانواده ها ، بیماری اعتیاد است. متاسفانه ، تعداد زیادی از هموطنان ما درگیر این موضوع هستند. از آنجایی که ما ، اعتیاد را بیماری میدانیم ، به درمان آن نیز اعتقاد داریم. روشهای مختلفی برای درمان اعتیاد ارائه شده است که هر شخص با توجه به روحیات و شدت بیماری اعتیاد، میتواند آنها را به عنوان درمان و ترک اعتیاد، دنبال کند.

اما همیشه این سوال مطرح است که آیا ترک اعتیاد در کمپ ، مفید است ؟ آیا کمپ ترک اعتیاد خوب است ؟

ما اعتقاد داریم ، یکی از کامل ترین شیوه های ترک اعتیاد، گذراندن طول درمان ، در کمپ ترک اعتیاد است. در مرکز ترک اعتیاد حیات نو ، ما هرآنچه برای ترک بیمار در کمپ ترک اعتیاد، نیاز است فراهم کرده ایم. از مهمترین مزایای ترک اعتیاد در کمپ ، بودن در یک محیط امن و بدون دسترسی به هیچ ماده ممنوعه ای میباشد.

وجود محیط آرام و بدون درگیری و استرس در مدت ترک ، بسیار مهم است و اکثر بیماران در محیط خارج ، با آن درگیر هستند. ما در این مرکز، با فراهم کردن محیط بدون درگیری روحی و عاطفی، سم زدایی ، فراهم کردن امکانات رفاهی و تفریحی مجاز ، محیط مناسب ترک اعتیاد را در داخل تهران و محله خوش آب و هوای شهران ، بنا کرده ایم.

درنظر گرفتن هزینه های مورد تایید سازمان بهزیستی جهت هزینه کمپ ترک اعتیاد، ما را جزء کمپ های ترک اعتیاد ارزان اما با کیفیت قرارداده است.

محیط کمپ ترک اعتیاد حیات نو

کمپ ترک اعتیاد حیات نو در یک باغ زیبا ، واقع در منطقه خوش آب و هوای شهران قرار دارد و دارای تمامی امکانات رفاهی و بهداشتی است .

یک دوره کمپ ترک اعتیاد

یک دوره کامل در کمپ ترک اعتیاد به مدت 21 روز میباشد. سمزدایی، حضور در گروه، حضور در کلاسهای آموزشی و ورزشی، مشاوره خانواده و ترخیص.

پذیرش در کمپ

جهت پذیرش در مرکز ترک اعتیاد حیات نو، نیاز به یک معرف و مدارک شناسایی میباشد. خود بیمار نیز میتواند خودمعرف باشد. تایید پزشک جهت صلاحیت پذیرش در کمپ الزامیست.

برنامه روزانه

برنامه ریزی است که توسط هیئت مشاوره درمان کارشناس اعتیاد، روانشناس، پزشک مرکز ترک اعتیاد جهت گذراندن هر چه بهتر زندگی گروهی انجام گرفته
error: Content is protected !!