کارنت پلاس

هتل عمارت سهروردی اصفهان

معرفی هتل عمارت سهروردی اصفهان

دسته بندی آگهی : ,

تاریخ انتشار: 2 ماه پیش

هتل عمارت سهروردی اصفهان
قامتگاه سنتی درجه یک عمارت سهروردی اصفهان یکی از بناهای تاریخی به جای مانده از اواخر صفویه و اوایل قاجاریه است که قدمت آن به حدود ۴۰۰ سال می‌رسد.این اقامتگاه سنتی در قلب بافت تاریخی اصفهان و نزدیک به مراکز خرید شهر واقع شده است. اقامتگاه سهروردی اصفهان دارای ۹ باب اتاق می باشد که هرکدام با نام یکی از شخصیت ادبی مشهور همچون اتاق حافظ، سعدی، خیام، شیخ بهایی، سهروردی، فرودسی ، ملاصدرا و غیره مزین گردیده و طراحی آنها بصورت موزه مانند است، بدین معنی که داخل هر اتاق می‌توانید آثار مربوط به همان شخصیت ادبی را مطالعه فرمایید. اقامتگاه عمارت سهروردی در فاصله بسیار نزدیکی از مسجد سید اصفهان و بازارچه قدیمی بیدآبادی قرار دارد و میهمانان عزیز می توانند با ۵ دقیقه‌ پیاده روی از این مسجد قاجاری زیبا متعلق به دوره ی فتحعلی شاه قاجار و بازارچه بازدید نمایند.
اطلاعات تماس

اشتراک گذاری:

ویرایش آگهی و اضافه کردن اطلاعات تماس

اقامتگاه سنتی عمارت سهروردی اصفهان

اقامتگاه سنتی سهروردی اصفهان در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده است. این اقامتگاه متعلق به دوره قاجاریه و با قدمتی ۲۵۰ ساله در ۳ طبقه ساخته شده و دارای ۲۴ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب است. اتاق‌های اقامتگاه سنتی سهروردی اصفهان شامل اتاق VIP و استاندارد است، که تمامی اتاق‌ها دارای شیشه‌های رنگی و اتاق‌های VIP دارای گچبری و نگارگری‌های قاجاری می‌باشد.

هتل عمارت سهروردی اصفهان
هتل عمارت سهروردی اصفهان

از مزایای این اقامتگاه میتوان دسترسی راحت به مراکز تاریخی و دیدنی اصفهان مانند پل خواجو، سی و سه پل، انگورستان ملک، کاخ چهلستون و کلیسا وانک اشاره کرد. همچنین با حدود ۱۵ دقیقه پیاده‌روی از هتل میتوان به میدان نقش جهان رسید. فاصله اقامتگاه سنتی سهروردی اصفهان تا فرودگاه بین المللی ۴۴ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن ۵۶ دقیقه با خودرو است.

از امکانات اقامتگاه سنتی سهروردی اصفهان میتوان به پارکینگ روباز، رستوران ایرانی، کافی‌شاپ، فست‌فود، اینترنت رایگان و نامحدود و روم سرویس اشاره کرد. شما می‌توانید اقامتگاه سنتی سهروردی اصفهان را با بهترین قیمت بصورت آنلاین از سایت اسنپ‌تریپ رزرو کنید.

error: Content is protected !!