کارنت پلاس

سالن زیبایی ماکیاژ

معرفی سالن زیبایی ماکیاژ

تاریخ انتشار: 3 ماه پیش

سالن زیبایی ماکیاژ
سالن زیبایی ماکیاژ از معروف‌ترین سالن زیبایی در فرمانیه است. این مجموعه توسط خانم سابینه امیری اداره می‌گردد و بالغ بر ۲۵ سال است که در زمینه آرایش پوست و مو و زیبایی بانوان خدمات مفید ارائه می‌کند. واژه ماکیاژ که نام سالن مزین به آن است، دارای ریشه ترکی و به معنای آرایش می‌باشد. محیط سالن زیبایی یک فضای لوکس و مدرن است که بهترین تجهیزات و متریال های روز دنیا را در خود جای داده است. پرسنل حرفه‌ای و مجرب مجموعه، ضمن ارائه مشاوره‌های رایگان به مشتریان در زمینه پوست و مو، بهترین نوع خدمات را جهت رفع نیازهای عزیزان ارائه می‌دهند و در این زمینه از مواد اولیه با کیفیت و برند روز دنیا استفاده می‌کنند.
اطلاعات تماس

اشتراک گذاری:

ویرایش آگهی و اضافه کردن اطلاعات تماس

سالن زیبایی ماکیاژ با مدیریت سرکار خانم سابینه امیری، فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده است. ریشه‌ی واژه‌ی ماکیاژ “کردی” و به معنای “آرایش” است. سالن زیبایی ماکیاژ با هدف ایجاد فضایی امن و آرامش بخش برای مشتریان عزیز و ارائه خدمات زیبایی با کیفیت بالا در شمال شهر تهران خود را متعهد به رفع نیازهای مشتریان و کسب رضایتمندی آنها در ابعاد مختلف  می‌داند و این چشم انداز توسط تیم مشاوران، کادر اجرایی با تجربه و متخصص و تحصیل کرده محقق شده است. شما نیز در صورت کسب خدمات زیبایی از سالن ماکیاژ تجربه‌ی فضایی لوکس، آرام و کیفیت بالای خدمات در همه‌ی بخش‌های زیبایی را خواهید داشت!

سالن زیبایی ماکیاژ ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات آرایشی و زیبایی، خدمات تخصصی عروس و میکاپ، احیای مو، ناخن، خدمات تخصصی ابرو (میکرپبلیدینگ و فیبروز)، اکستنشن مو، رنگ و مش (آمبره و سامبره و خدمات تخصصی مژه) و لیفت و لمینت مژه می باشد.

همچنین آموزش حرفه ای و تخصصی کلیه خدمات با ارائه مدرک بین المللی در این مرکز انجام می شود.

کلیه لاین‌هایی که در سالن ارائه می‌شود، به صورت حرفه‌ای و تخصصی به هنرجویان مستعد آموزش داده می‌شود. علاقمندان به یادگیری هنرهای آرایشی می‌توانند با مدیریت سالن زیبایی ماکیاژ تماس گرفته و اطلاعات لازم از نحوه دریافت خدمات آموزشی را یادداشت کنند.

خدمات سالن زیبایی ماکیاژ

  • مژه موقت
  • رنگ و لایت
  • کوتاهی کوپ و ژورنالی
  • فیبروز ابرو
  • خدمات ناخن
  • رنگ و لایت
  • احیا و کراتینه مو
  • لمینت ابرو و مژه
  • براشینگ و بافت
  • میکاپ تخصصی

درباره سابینه امیری

خانم سابینه امیری مدیر و موسس مجموعه‌ی ماکیاژ با بیش از ۱۰ سال فعالیت درخشان هستند.

خانم امیری دارای مدرک بین‌المللی فوق تخصصی کوپ و میکاپ هستند و بانوی کار آفرین سال نیز شناخته‌شده‌اند.

از مهم‌ترین اخلاقیاتی که ایشان همیشه به ‌آن پایبند بوده‌اند و در سالن زیبایی ماکیاژ برقرار کرده‌اند اخلاق مشتری مداری و منفعت‌طلبی دوطرفه است، چرا که با استفاده‌ از بهترین مواد و به‌روز بودن سالن همیشه بالاترین کیفیت را ارائه کرده‌اند و باعث رضایت تمام مشتریان این مجموعه شده‌اند.

 

error: Content is protected !!