کارنت پلاس

آژانس گردشگری لاچین سیر

معرفی آژانس گردشگری لاچین سیر

تاریخ انتشار: 2 ماه پیش

آژانس گردشگری لاچین سیر
آژانس هواپیمایی لاچین سیر به استناد مدارک و مجوزهای لازمه از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در سال 1374 تاسیس گردیده است و تاکنون درعرصه ی سفر و گردشگری مشغول به فعالیت است. از شروع سال 1390 در پی تغییرات مدیریتی، مطابق باسیاست گذاریهای جدید، این شرکت به عنوان یکی از آژانس های چارترکننده درمسیرهای مختلف، باگزینش نیروهای متخصص و با مدد از تجارب گذشته و بهره گیری ازکار آمدترین ابزار اطلاع رسانی خدمات توریستی به صورت آنلاین درصدد است گامی نو در راستای استانداردسازی بسته های سفر و اطلاع رسانی جامع از مقاصد گردشگری، تضمین اجرای دقیق برنامه سفر و خدمات عرضه شده در حیطه ی صنعت گردشگری برداشته وامور جاری خود را در راستای حفظ حقوق مسافران سامان دهد.
اطلاعات تماس

اشتراک گذاری:

ویرایش آگهی و اضافه کردن اطلاعات تماس

درباره آژانس گردشگری لاچین سیر

آژانس هواپیمایی لاچین سیر به استناد مدارک و مجوزهای لازمه از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در سال 1374 تاسیس گردیده است و تاکنون درعرصه ی سفر و گردشگری مشغول به فعالیت است. از شروع سال 1390 در پی تغییرات مدیریتی، مطابق باسیاست گذاریهای جدید.

این شرکت به عنوان یکی ازآژانس های چارترکننده درمسیرهای مختلف، باگزینش نیروهای متخصص و با مدد از تجارب گذشته و بهره گیری ازکار آمدترین ابزار اطلاع رسانی خدمات توریستی به صورت آنلاین درصدد است گامی نو در راستای استانداردسازی بسته های سفر و اطلاع رسانی جامع از مقاصد گردشگری، تضمین اجرای دقیق برنامه سفر و خدمات عرضه شده در حیطه ی صنعت گردشگری برداشته وامور جاری خود را در راستای حفظ حقوق مسافران سامان دهد.

 

error: Content is protected !!