کارنت پلاس

آژانس مسافرتی آنلاین راهیتو

معرفی آژانس مسافرتی آنلاین راهیتو

تاریخ انتشار: 2 ماه پیش

آژانس مسافرتی آنلاین راهیتو
آژانس مسافرتی آریانهاد از سال 1387 با اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری (وزارتخانه فعلی) آغاز به کار کرد. از آن سال همراه و همسفر هزاران مسافر در سفرها و تورهای متنوع بودیم. در سال 1397 با تغییر رویکرد و در راستای تسهیل ارائه خدمات، با بهره گیری از فناوری راهیتو، یک آژانس مسافرتی تماما آنلاین را رونمایی کرد. آژانس مسافرتی آنلاین راهیتو، علاوه بر امکان خرید آنلاین بلیط هواپیما، خرید آنلاین تورهای مسافرتی را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است. راهیتو امکاناتی که آژانس های مسافرتی در آینده خواهند داشت را، امروز در اختیار شما گذاشته است.
اطلاعات تماس

اشتراک گذاری:

ویرایش آگهی و اضافه کردن اطلاعات تماس

آژانس مسافرتی راهیتو

با پیشرفت مدنیت، در قرن گذشته سازمانهای بین المللی روی کار آمدند. هدف اکثر آنها دفاع از حقوق ملت ها در مقابل دولت خودشان و یا سایر دولت ها بود. در ابتدا تمامی آنها برای دستیابی ملت ها به برخی از امکانات که شاید آنروزها در بسیاری از جوامع در دسترس نبود می جنگیدند. این امکانات اغلب در حوزه بهداشت، درمان، آموزش رایگان و امثال اینها محدود بود. کمی بعد این سازمانها برای حق آزادی بیان و عقیده و گرایشات مردم نیز تلاش می کردند. مجموعه این حقوق را حقوق بشر نامیدند.

چند سالی است که سازمان جهانی گردشگری پیشنهاد دفاع از حق سفر و مسافرت کردن را نیز برای جوامع مطرح کرده است. بدین معنی که امکان مسافرت آزاد و آسان برای تمامی جوامع بشریت جزو حقوق مسلم بشر قرار خواهد گرفت و تلاش برای دستیابی به این حق و دفاع از آن در شرح اختیارات و وظایف سازمان های بین المللی قرار گرفته است.

آژانس مسافرتی راهیتو
آژانس مسافرتی راهیتو

هر چند رسیدن به این آرمان که همه بتوانند سفر کنند، کمی سخت و باورناپذیر است، ولی ایمان به این مهم و تلاش برای آسان نمودن سفر برای هر فعال حوزه گردشگری واجب است. ما سالها در آریانهاد برای ایجاد بسته های متفاوت و آسان سفر جنگیده ایم. سالهاست که تمام توان خود را به کار بسته ایم تا سفرهای غیرممکن را برای همسفرانمان ممکن کنیم. و بر این باور بوده ایم که مشتری با خرید از ما باید ارزش افزوده ای نصیبش شود. ما از ابتدا در آریانهاد باور داشتیم که سفر کردن باید آسان باشد، خدمات سفر باید ارزان باشد و اینروزها در راهیتو بر این باوریم که خرید خدمات سفر باید آنلاین باشد.

آژانس هواپیمایی آریانهاد از سال 1387 با کسب مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری و همینطور سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی (وزارتخانه فعلی) فعالیت خود را در زمینه اجرای تورهای خارجی و فروش بلیط هواپیما آغاز کرد. از آن زمان تاکنون سالانه میزبان و خدمت رسان هزاران همسفر خود بوده ایم. افتخار می کنیم که بیش از 98% از مسافران ما از خدمات ما رضایت کامل داشته اند توانسته ایم اطمینان ایشان را برای انتخاب اول سفرشان کسب نماییم.

خدمات آژانس مسافرتی آنلاین راهیتو

راهیتو یکی از معتبرترین آژانس های مسافرتی آنلاین در ایران است. راهیتو با ارائه کلیه خدمات سفر به صورت آنلاین امکان رزرو آسان بلیط هواپیما و تورهای مسافرتی به مقاصد مختلف را به ارزانترین قیمت فراهم کرده است. امکانات بی نظیر وبسایت راهیتو به شما کمک خواهد کرد بهترین تور مسافرتی را با خدمات دلخواه خود شخصی سازی کنید و در کمتر از چند دقیقه تور خود را رزرو کنید و مدارک سفر خود را دریافت کنید

error: Content is protected !!