کارنت پلاس

معرفی 17 تا از بهترین پت شاپ ها در کرج

در برخی از این پت شاپ ها مشاوره رایگان و یا حتی عده از دامپزشکان مشغول به کار می باشند تا قبل از خرید مشاوره رایگان در خدمت شما بگذارند. شما می توانید برای تغذیه و انتخاب غذای مناسب و شرایط نگه داری حیوانات از آن ها مشورت بگیرید. در این مقاله سعی داریم بهترین پت شاپ ها در کرج را به شما معرفی کنیم.

پت شاپ ها، فروشگاه های مخصوص حیوانات خانگی هستند و انواع ملزومات خوراکی، پوشاک، وسایل بازی، محل خواب، مواد مکمل و سایر مایحتاج آنها را در اختیار مشتریان قرار می دهند. در واقع این فروشگاه ها برای تسهیل شرایط نگهداری حیوانات خانگی و حفظ سلامتی و آراستگی آنها راه اندازی شده اند. تا ضمن عرضه اقلام مورد نیاز حیوانات، زمینه مناسبی برای بهبود وضعیت نگهداری، خوراک و نظافت آنها فراهم سازند. بر همین اساس در ادامه می خواهیم به معرفی 17 تا از بهترین پت شاپ در کرج به همراه آدرس + تلفن، مپ گوگل و پیج اینستاگرام بپردازیم.

فهرست مطالب

لیست بهترین پت شاپ در کرج

نام شماره تماس آدرس
پت شاپ دکتر پویا 02634442395 کرج، گوهردشت، بلوار رستاخیز اول و دوم شرقی، کلینیک دکتر پویا
پت شاپ کارو ۰۹۳۶۹۸۰۴۰۸۰ کرج، مهرویلا، خیابان درختی، نبش خیابان حافظ
پت شاپ سیمبا 09364820020 کرج، مهرشهر، ابتدای بلوار ارم، نبش کوچه فروشگاه سالیان
پت شاپ فردیس ۰۹۰۲۱۰۰۵۲۶۳ کرج، فردیس
پت شاپ آی پت 02633503067 کرج، مهرویلا، خیابان عطار بین پارک و میدان عطار
پت شاپ پاپکوپت ٠٩٩٠٧٣٩١٤١٩ كرج، بهشتی، کارمندان شمالی، نبش ۶ شرقی
پت شاپ فراز 02632501555 کرج، عظیمیه، بلوار اقاقیا، پت شاپ فراز

معرفی 10 تا از بهترین پت شاپ ها در کرج

پت شاپ البرز

پت شاپ البرز یک پت شاپ با ارسال رایگان در کرج می باشد که برای خرید می توانید به این پت شاپ سر بزنید.

پت شاپ البرز
پت شاپ البرز

انواع قلاده، لباس، شامپو و برند های غذای خشک سگ و گربه در این پت شاپ موجود می باشد. 

آدرس سالن: فردیس، بلوار بهاران غربی، بین خیابان مسلم بن عقیل و بلوار امام خمینی
شماره تلفن: 02636557632
آدرس اینستاگرام: Instagram
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه: از ساعت 10 صبح الی 21 شب

 

 

 

 

پت شاپ پایا

پت شاپ پایا یکی از پر طرفدار ترین فروشگاه های حیوانات خانگی می باشد. در این پت شاپ انواع باکس های حمل و نقل حیوان، انواع کنسرو های گربه و سگ را می توانید تهیه کنید. آدرس این پت شاپ، کرج، میدان نوبت، بالا تر از مجتمع مهستان می باشد.

پت شاپ پایا

شماره تماس : 02632557200

فروشگاه آنلاین : https://payapetshop.com/

پت شاپ عظیمیه

پت شاپ عظیمیه با مشاوره رایگان و اجناس با کیفیت آماده به خدمت رسانی به هم شهریان خود می باشد. این پت شاپ تمامی محصولات پرندگان، سگ، گربه، همستر را به فروش می رساند. آدرس این پت شاپ، کرج، بلوار اقاقیا می باشد.

شماره تماس: 02632545752

پت شاپ و کلینیک دامپزشکی سپنتا

کلینیک دامپزشکی سپنتا بهترین دکتر های دامپزشکی را دارد. این کلینیک مجهز به خدمات زیادی هستند و هم چنین در کنار دامپزشکی پت شاپ هم دارند و اجناس پت شاپ آن ها استاندارد و با کیفیت می باشد. می توانید از طریق اینستاگرام محصولات آن را ببینید. این پت شاپ یکی از بهترین پت شاپ های کرج می باشد.

شماره تماس : 02634422505

آدرس : کرج، گوهردشت، خيابان ١١ شرقي، پلاک 8

پت شاپ و کلینیک دامپزشکی سپنتا
پت شاپ و کلینیک دامپزشکی سپنتا

 

پت شاپ ابوریحان

پت شاپ ابوریحان یک پت شاپ با ارسال فوری در کرج می باشد که توانسته است در اینستاگرام فعالیت زیادی بکند. این پت شاپ تمامی محصولات مربوط به حیوانات خانگی را دارد و یکی از با سابقه ترین پت شاپ ها است.

پت شاپ ابوریحان

شماره تماس: 02633500180

ادرس : این پت شاپ، کرج، مهرویلا، میدان معلم، ساختمان ارانوس

پت شاپ پونه

پت شاپ پونه محیطی بسیار ارام و پرسنلی بیسار مهربان دارد. یکی از ویژگی های این پت شاپ مشاوره رایگان قبل از خرید است. پت شاپ پونه یکی بهترین پت شاپ های کرج است. می توانید در مورد شرایط نگه داری و تغذیه حیوانات خانگی خود مشاوره بگیرید و بعد خرید کنید.

پت شاپ پونه
پت شاپ پونه

آدرس : کرج، منطقه ۵، بلوار پونه، خیابان گلستان دوم

شماره تماس : 02634518457

 

پت شاپ فردیس

فردیس یکی از بزرگ ترین پت شاپ های کرج و بیمارستان های دامپزشکی در کرج می باشد. این بیمارستان دارای تیمی قوی از دامپزشکان است.

شماره تماس : 02636549085

 آدرس این بیمارستان و پت شاپ: فردیس، کانال غربی، بعد از 16 متری امام خمینی

پت شاپ دکتر وت

دکتر وت یکی از با سابقه ترین و بهترین پت شاپ ها می باشد. این کلینیک تمامی خدمات، چکاپ، واکسیناسیون، صدور شناسنامه بهداشتی، عمل جراحی، جرم گیری دندان، کاشت میکروچیپ را انجام می دهد و در کنار خدمات پزشکی پت شاپ مجهزی نیز دارد.

آدرس: فردیس، فلکه چهارم، انتهای خیابان 45 رو به روی بازار روز بوستان

شماره تماس: 09124691922

پت شاپ و بیمارستان امدادی حیوانات

بیمارستان امدادی حیوانات یکی از مجهز ترین بیمارستان های حیوانات خانگی در کرج می باشد. خدمات این بیمارستان شامل، واکسیناسیون، صور شناسنامه بهداشتی، عمل جراعی، جرم گیری دندان، کاشت میکروچیپ و آتلیه عکاسی، آرایشگاه حیوانات خانگی و آموزشگاه حیوانات خانگی می باشد.

 

 

از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند مشاورین املاک تک(سعده) و داروخانه شبانه‌روزی ایمان دکتر علوی و تیپاکس مهرشهر و پمپ بنزین امامزاده طاهر و آموزشگاه موسیقی آوای برتر قرار گرفته است.

نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، پایانه مترو مهرشهر (درحال ساخت) می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

آدرس : اتوبان تهران کرج، خروجی مهرشهر، ابتدای بلوار ارم مهرشهر، جنب بانک صادرات مجاور پل

شماره تماس02633320585

ویژگی های پت شاپ های برتر کرج چیست؟

امروزه پت شاپ ها به دو دسته تقسیم شده است، پت شاپ های اینترنتی و پت شاپ های حضوری که هر کدام مزایا و معایبی دارند. اگر شاغل هستید و از ترافیک های شهر خود خسته هستید می توانید از سایت های معتبر خرید اینترنتی انجام دهید. اما خیر حضوری هم مزایایی دارد و یکی از مهم ترین ها این است که می توانید از نزدیک محصولات را ببینید. ویژگی پت شاپ های کرج، مشاوره های رایگان قبل خرید و ارائه اجناس با کیفیت است.

بهترین پت شاپ های کرج کدامند؟

امروزه به دلیل نگه داری زیاد و علاقه زیاد در بین خانواده ها به حیوانات خانگی کسب و کار پت شاپ و دامپزشکی های مدرن بسیار زیاد شده است و در شهر های نسبتا بزرگ تعداد زیادی پت شاپ و دامپزشکی نیز است. در شهر کرج تعداد زیادی پت شاپ های خوب وجود دارد و پت شاپ البرز و پت شاپ پونه شامل آن ها می شوند.

ارزانترین پت شاپ های کرج کدامند؟

قیمت محصولات در پت شاپ ها همیشه یکنواخت نیست و قیمت غذای خشک برای سگ و گربه هر روز به روز می شود. بعضی از پت شاپ ها جهت جلب مشتری و پت شاپ هایی که تازه افتتاح کرده اند قیمت های خود را پایین تر تعریف می کنند. تمام پت شاپ های کرج قیمت تعیین شده ای ندارند.

پت شاپ پونه کرج

پت شاپ پونه با وجود آن که بسیار قدیمی است اما سود زیادی بر روی قیمت ها نکشیده است و سعی دارد جذب مشتری بیشتری داشته باشد. این پت شاپ انواع شامپو، شانه های مختلف، انواع اسباب بازی، انواع غذای خشک و نیاز های حیوانات خانگی را دارد. این پت شاپ یکی از بهترین پت شاپ های کرج می باشد.

 

پت شاپ البرز کرج

پت شاپ البرز بسیار معروف می باشد و در شهر کرج مشتری های بسیار زیادی دارد. این پت شاپ در بعضی از اجناس مانند خاک گربه و یا محصولات دیگر تخفیف می گذارد و محصولات استانداری را برای شما فراهم می کند.

پت شاپ عظیمیه کرج

پت شاپ عظیمیه یکی از مجهز ترین فروشگاه های حیوانات خانگی می باشد و محصولاتی مانند، باکس های حمل در سایز های مختلف، شامپو های خارجی و ایرانی، غذای خشک خارجی و ایرانی و هر محصول مربوط به حیوانات خانگی را دارد و قیمتی پایین برای اجناس خود نیز تعریف کرده است. این پت شاپ یکی از بهترین پت شاپ های کرج می باشد.

کدام یک از petshop های کرج دارای مجوز است؟

برای داشتن پت شاپ اولین مرحله پیدا کردن محیط مناسب است و بعد از آن گرفتن مجوز برای پت شاپ است. در هر شغلی مجوز اطمینان مشتری است. در شهر کرج پت شاپ های بسیار زیادی وجود دارد و اکثر آن ها دارای مجوز هستند.

سفارش غذای سگ از کرج

حیوانات هم مانند انسان ها به تغذیه مناسب احتیاج دارند و بعد از خرید حیوان مسئولیت آن با شما است. امروزه با وجود فروشگاه های اینترنتی یا همان پت شاپ آنلاین می توانید در خانه بمانید یا در محل کار با دسترسی به اینترنت برای حیوان خانگی خود غذا سفارش دهید. در شهر کرج آنلاین شاپ هایی هستند که می توانید با خیال راحت برای سگ یا گربه خود غذا سفارش دهید.

آدرس پت شاپ های کرج را از کجا بیابیم؟

برای یافتن آدرس پت شاپ های شهر کرج می توانید از لیست پت شاپ های کرج در گوکل استفاده کنید و از طریق مپ به راحتی به آدرس برسید. پت شاپ خوب در کرج بسیار زیاد است. امروزه فروشگاه پت شاپ در کرج بسیار زیاد شده است و بسیار مدرن هستند.

پت شاپ های آنلاین کرج کدامند؟

امروزه بیشتر فروشگاه ها تبدیل به آنلاین شاپ شده اند از لباس گرفته تا لوازم جانبی، بیشتر فروشگاه های حیوانات خانگی به صورت اینترنتی شده اند.

چه مواردی را از pet shop های کرج می توان تهیه کرد؟

امروزه با بالا رفتن درصد نگه داری حیوانات تعداد دامپزشکی ها در شهر ها بسیار زیاد شده است. حیوانات، این مخلوقات زیبا نیازمند کمک ما انسان ها هستند. در ادامه می خواهیم شما را با ملزومات حیوانات خانگی آشنا کنیم.

خرید غذای خشک گربه

برای جیره غذایی گربه باید نسبت به سن و وزن او برنامه ریزی داشته باشید. می توانید برای انتخاب برند و اطلاعات بیشتر از دکتر دامپزشک گربه خود نیز مشاوره بگیرید. غذای خشک برای گربه های بالای 3 ماه مجاز است.

مقالات بیشتر: 

باکس حمل و نقل حیوانات

برای گشت و گذار در شهر، بردن حیوان خانگی خود به دامپزشک، برای سفر نیاز به باکس حمل و نقل دارید. باکس ها در اندازه و رنگ ها و مدل های مختلفی هستند. باکس هواپیمایی باکسی است که می توانید برای پرواز از آن استفاده نمایید.

سینی ادرار سگ

سگ حیوانی است که باید آموزش ببیند. هنگام آموزش دادن به سگ خود می توانید به او یاد دهید روی سینی ادرار دستشویی کند. سینی ادرار در تمامی پت شاپ ها و فروشگاه های حیوانات خانگی در سایز ها و رنگ های مختلف موجود می باشد.

انواع مختلف از خاک گربه

همه گربه‌ های خانگی و ملوس، برای زندگی در کنار شما به وسایل و لوازم ضروری خاصی نیاز دارند. یکی از مهم‌ترین لوازم مورد نیاز برای این موجودات دوست‌ داشتنی، خاک گربه است. خاک گربه معمولا در ظرفی مخصوص قرار می‌گیرد، که به آن جعبه خاک گربه می‌گویند.

کنسرو گربه در طمعه ها و برند های مختلف

گربه ها، بیش از حد استعداد چاقی زیاد دارند. رژیم های غذایی معمول خشک هستند، که برای گربه ها خیلی خوب نیستند. موجب افزایش نرخ دیابت در گربه ها می شود. می توانید در کنار غذای خشک از کنسرو گربه استفاده کنید.

 

 

معرفی 5 کلینیک دامپزشکی کرج

دامپزشکی آبان با کادری قوی و دکتر های دامپزشک کار بلد آماده به خدمات شما عزیزان می باشد. آدرس این کلینیک دامپزشکی، کرج، جاده ملارد، پایین تر از اهری، سمت چپ، حدفاصل بانک تجارت و صادرات، پلاک 553 می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس 02636661021 تماس بگیرید. همین طور دامپزشکی اردیبهشت، دامپزشکی دکتر کیومرث واحدیان، دامپزشکی مهر و دامپزشکی آروانا بهترین ها دامپزشکی های کرج هستند.

بهترین دامپزشکی کرج کجاست؟

بهترین دامپزشکی کرج کلینیک دامپزشکی سپنتا است. این کلینیک با تیمی بسیار قوی و با پرسنلی خوش برخورد در حال فعالیت است. آدرس این دامپزشکی، کرج، گوهردشت، خیابان اصلی، خیابان یازدهم شرقی، پلاک 8 می باشد. سپنتا پت شاپ یکی از بهترین پت شاپ های کرج می باشد.

سوالات متداول

آیا فروشگاه های کرج دارای دامپزشک اختصاصی می باشند؟

بهتر است بدانید که بسیاری از پت شاپ های این شهر دارای دامپزشک می باشند چرا که بیشتر به صورت مجموعه نیز وجود دارند و به همین دلیل دارای دامپزشک می باشند.

پت شاپ های آنلاین کرج دارای چه ویژگی هایی می باشند؟

بهتر است بدانید که بسیاری از پت شاپ های این هر دارای فروشگاه اینترنتی می باشند و دارای تخفیفات هفتگی زیادی می باشند. باید بدانید که تا به امروز بسیاری از مشتریان از تخفیفات هفتگی این فروشگاه ها نیز استفاده کرده اند. شما می توانید از سایت های معتبر خرید خود را انجام دهید.

آیا در پت شاپ های کرج پیرایش حیوانات هم انجام می شود؟

در بعضی از پت شاپ های مدرن کار های خدماتی مانند، آرایشگاه، شستشو و حمام، نظافت دندان، سوهان ناخن، کوتاه کردن ناخن نیز انجام می شود. اما بیشتر آرایشگاه ها جدا هستند و کم پیش می آید که در پت شاپ آرایشگاه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!