کارنت پلاس

درکه کجا غذا بخوریم؟ معرفی بهترین رستوران های درکه تهران

بهترین رستوران های درکه

وقتی که وارد منطقه درکه می‌شوید پیداکردن یک رستوران خوب و باکیفیت ممکن است کار سخت و دشواری برای شما باشد. در این شرایط است که آشنایی با رستوران های درکه تهران می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین غذاها را در این منطقه میل کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی برای از محبوب‌ترین رستوران‌های منطقه درکه پرداخته و توضیحاتی در مورد منوی رستوران و هر یک از این رستوران‌ها در اختیار شما قرار دهیم.

 

 

 

1- رستوران البرز درکه با ویوی طبیعی

رستوران البرز درکه

وقتی که صحبت از معرفی بهترین رستوران های درکه می‌شود یکی از بهترین گزینه‌هایی که به ذهن می‌رسد رستوران البرز درکه است. این رستوران دارای ویژگی‌های زیادی است که کیفیت بالای غذای آن یکی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها است. از طرف دیگر باید دقت داشته باشید که منویی که توسط این رستوران به شما ارائه می‌شود نیز منوی متنوعی است. به همین علت شما می‌توانید با دستی باز از میان این غذاها انتخاب کنید. فضای داخلی رستوران البرز درکه که از بهترین رستوران های تهران است، بسیار جذاب بوده و شما می‌توانید با ویوی طبیعت اقدام به میل کردن غذای خود کنید.

اطلاعات تماس

– آدرس: شهرستان تهران، درکه، خیابان درکه، میدان درکه، خیابان میر اسماعیلی
– شماره تماس: 02122423200
– آدرس اینستاگرام: alborz.darake
– ساعت کاری: ساعت کاری این مجموعه از ساعت 11 صبح شروع شده و تا 12 شب به شما خدمات ارائه می‌دهد.

2- رستوران سوارین درکه با غذاهای باکیفیت

رستوران سوارین

آیا به دنبال یک رستوران با غذاهای با کیفیت بسیار بالا در منطقه درکه تهران هستید؟ رستوران سوارین یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب شما خواهد بود. این رستوران دارای جذابیت‌های زیادی است که از جمله آنها می‌توان به کیفیت بالای غذا، منوی متنوع ارائه شده، قیمت مناسب در غذاها و … اشاره کرد.

 

 

نکته مهمی که درباره این رستوران وجود دارد این است که دسترسی به آن بسیار ساده و راحت است. از طرف دیگر محیط داخلی این رستوران نیز در طبیعت قرار دارد و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا لذت غذاخوردن شما چندبرابر شود.

اطلاعات تماس

– آدرس: شهرستان تهران، خیابان کوهسار، خیابان شیر کوه، خیابان فروردین
– شماره تماس: 09109735487
– آدرس اینستاگرام: cafe.sovarin
– ساعت کاری: ساعت کاری این رستوران از ساعت 10 صبح شروع شده و تا 1 شب ادامه دارد.

3- رستوران گلکار درکه از قدیمی‌ترین رستوران های درکه تهران

رستوران گلکار درکه یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال بهترین رستوران‌هایی است که در منطقه درکه قرار دارد و می‌تواند کیفیت غذایی بالایی را به شما ارائه دهد. استفاده از خدمات و غذاهای این رستوران می‌تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. این رستوران در کنار غذاهای خود انواع ماست‌های خوشمزه، سالاد و … را نیز به شما ارائه می‌دهد. برخورد کادر این رستوران بسیار خوب بوده و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا شما تجربه خوب و جالبی را از حضور در این رستوران به دست بیاورید.

اطلاعات تماس

– آدرس: تهران، درکه، خیابان احمدپور، خیابان کوروش
– شماره تماس: 02122407617
– ساعت کاری: ساعت کاری این مجموعه از ساعت 12 ظهر شروع شده و تا ساعت 1 شب ادامه پیدا می‌کند که می‌توانید از خدمات آن بهره‌مند شوید.

4- رستوران گلنار درکه، رستورانی با جذابیت‌های فراوان

رستوران گلنار درکه

غذا خوردن در یک رستوران لوکس در تهران یکی از بهترین گزینه‌هایی خواهد بود که برای شما وجود دارد. اگر به دنبال چنین رستورانی در منطقه درکه هستید پیشنهاد ما به شما این است که حتما رستوران گلنار درکه را نیز امتحان کنید. این رستوران دارای جذابیت‌های زیادی بوده و فضایی بسیار دلنشین دارد. همین موضوع نیز به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید تجربه یک غذاخوردن عالی را در این رستوران داشته باشید. شاید در نگاه اول قیمت غذاهای این رستوران کمی بالا باشد؛ ولی فراموش نکنید که کیفیت بالای این غذاها کاملا تضمین شده است.

اطلاعات تماس

– آدرس: تهران، درکه، خیابان درکه، میدان درکه
– شماره تماس: 02122407617
– آدرس اینستاگرام: shandiz_golnar_restaurant
– ساعت کاری: این مجموعه خدمات خود را از ساعت 10 صبح الی 12 شب در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

5- رستوران سبز درکه، رستورانی با جذابیت‌های طبیعی

رستوران سبز درکه

وقتی که صحبت از بهترین رستوران درکه می‌شود رستوران سبز این منطقه یکی از بهترین گزینه‌هایی خواهد بود که می‌توانید آن را انتخاب کنید. این رستوران دارای جذابیت‌های بسیار زیادی است و به علت محیط شاد و البته طبیعی که دارد مشهور شده است. البته این بدان معنا نیست که در این رستوران نمی‌توانید غذاهای خوشمزه و لذیذ را امتحان کنید؛ چراکه کیفیت غذاهای این رستوران بسیار بالا بوده و امکانی را برایتان فراهم می‌کند تا بتوانید لحظات خوبی را در آن بگذرانید. در این رستوران که از بهترین رستوران های شمال تهران است، می‌توانید به انواع غذاها و نوشیدنی‌های سنتی دسترسی پیدا کنید.

اطلاعات تماس

– آدرس: تهران، درکه، میدان درکه
– شماره تماس: 02122402339
– اینستاگرام: restoran_sabz_darekeh
– ساعت کاری: این مجموعه خدمات خود را همه روزه از ساعت 11 صبح الی 1 شب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که شما هم می‌توانید نهایت بهره را از این خدمات ببرید.

6- رستوران جویبار درکه رستورانی با عطر و بوی طبیعت

رستوران جویبار درکه

آیا شما هم به دنبال یکی از رستوران های درکه هستید که در دل طبیعت ساخته شده باشد و محبوبیت زیادی نیز داشته باشد؟ رستوران جویبار در منطقه درکه می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد که برای شما وجود دارد. این رستوران در دل طبیعت ساخته شده است و یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های این منطقه نیز شناخته می‌شود. در محیط این رستوران تخت‌های جذابی گذاشته شده است که به شما اجازه می‌دهد تا در یک فضای سنتی مانند مشغول به غذا خوردن شوید. از طرف دیگر نباید کیفیت بالای غذاهای این رستوران را نیز نادیده بگیرید.

اطلاعات تماس

– آدرس: شهرستان تهران، خیابان درکه، میدان درکه، خیابان میر اسماعیلی
– شماره تماس: 02122419090
– آدرس اینستاگرام: restaurant.jooybar
– ساعت کاری: اگر علاقه‌مند به غذا خوردن در رستوران جویبار منطقه درکه هستید پیشنهاد می‌کنیم همه روزه از ساعت 11 صبح تا 12 شب از این رستوران دیدن کرده و مشغول به خوردن غذاهای خوشمزه این رستوران شوید.

7- رستوران اسپیو درکه با کیفیت غذای بسیار بالا

رستوران اسپیو درکه

وقتی که قصد دارید بهترین غذاهای ایرانی را در یکی از رستوران‌های محله درکه امتحان کنید حتما باید رستوران اسپیو را نیز به لیست گزینه‌های خود اضافه کنید. این رستوران دارای آلاچیق‌های مخصوصی است که شما می‌توانید همراه با دوستان یا اعضای خانواده خود روی آنها بنشینید و غذاهای باکیفیت این رستوران را امتحان کنید. در منوی این رستوران شما می‌توانید به انواع غذاهای کبابی مانند کوبیده، جوجه و … دسترسی داشته باشید. از طرف دیگر اگر تمایل داشته باشید می‌توانید نوشیدنی‌ها و ماست محلی این رستوران را نیز امتحان کنید که تجربه جدیدی برای شما خواهد بود.

اطلاعات تماس

– آدرس: تهران، درکه، میدان درکه
– شماره تماس: 02122419494
– آدرس اینستاگرام: spu.restaurant.darakeh
– ساعت کاری: ساعت کاری رستوران اسپیو در منطقه درکه همه روزه از ساعت 11 صبح آغاز شده و شما تا ساعت 1 شب می‌توانید از خدمات این رستوران استفاده کرده و از غذاهای خوشمزه آن میل کنید.

8- رستوران چناران درکه رستورانی با منوی متنوع ایرانی

در منطقه درکه باغ رستوران‌های زیادی وجود دارند که همین موضوع نیز انتخاب بهترین مورد از میان رستوران های درکه را ممکن است برای شما کمی سخت و دشوار کند. در چنین شرایطی شما می‌توانید از رستوران چناران در منطقه درکه دیدن کنید که یکی از بهترین رستوران‌های این منطقه به شمار می‌آید. این رستوران یکی از باصفا‌ترین رستوران‌های منطقه درکه به شمار می‌آید که به شما اجازه می‌‌دهد تا درون آلاچیق‌های جذاب آن غذای خود ار میل کنید. از طرف دیگر شما می‌توانید انواع غذاهای کبابی و دیزی را نیز در این باغ رستوران امتحان کنید.

رستوران های درکه تهران

نکته‌ای که نباید فراموش کنید این است که این باغ رستوران تهران دارای امکان بیرون‌بر غذا بوده و همین‌طور فضای باز آن نیز در کنار رودخانه درکه قرار دارد که بسیار باصفاست. پس در سفر به منطقه درکه حتما باید از این رستوران نیز دیدن کرده و غذاهای آن را امتحان کنید.

اطلاعات تماس

– آدرس: شهرستان تهران، منطقه درکه، خیابان میراسماعیلی
– شماره تماس: 02122186685
– ساعت کاری: ساعت کاری این مجموعه همه روزه از ساعت 12 ظهر آغاز شده و شما می‌توانید تا ساعت 1 شب از خدمات ارائه شده توسط رستوران چناران استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!